Byggerens Logo

Den åbne skole

"Den åbne Skole" er et tilbud til skolerne, hvor vi tilbyder lærere i Rødovre Kommune at booke sig ind på udeskole på byggeren til et besøg via denne hjemmeside.

Webside. DenÅbneSkole.dk

den åbne skole

Vi har sammen med Rødovre Kommune og de 2 andre byggelegepladser i kommunen lavet 2 foldere der kan deles ud og fortælle lidt om de muligheder der er.

Den åbne skole - 0-6år's området

Den åbne skole - Skole området

Rødovre Byggelegeplads havde chancen for at fortælle lidt omkring de muligheder der ligger i, at skolerne og byggelegepladserne i Rødovre kan samarbejde omkring den nye skolereform. Her er hvad der kom i radioen om morgenen torsdag den 20.03.2014.

Lyt til: Byggelegepladsen og skolereformen - P4 Morgen 20-03-2014

Del gerne dette klip og hvis I rammer nogle lærere undervejs, så er de meget velkomne til at kontakte os på Rødovre Byggelegeplads for at høre, hvordan vi kan samarbejde omkring den nye reform og de mange udfordringer vi står foran sammen.